Управління торговим підприємством для України
Підприємство 8. «Управління торговим підприємством для України» - комплексне рішення для автоматизації завдань управління і обліку на підприємствах, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності. Конфігурація дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, обліку кадрів і розрахунку заробітної плати, аналізу і планування торгових операцій, підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасним торговим підприємством.
Основні функціональні можливості програми:
- Управління торговельною діяльністю
- Складський облік
- Облік банківських і касових операцій
- Управління взаєморозрахунками
- Облік необоротних активів
- Управління персоналом і розрахунок зарплати
- Облік виробництва
- Бухгалтерський облік
- Податковий облік
- Формування регламентованої звітності
Переваги використання
Відділ продажів
Менеджери з продажу
- Планують продаж по своїм клієнтам / товарними групами на підставі статистики продажів за попередні періоди
- Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментируют клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше)
- Фіксують контакти і передпродажні переговори
- Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки)
- Узгоджують виконання замовлень з відділом закупівель
- Контролюють надходження товарів під замовлення покупців
- Аналізують оплати і стан взаєморозрахунків за своїм клієнтам
- Ініціюють відвантаження
Керівник відділу продажу
- Аналізує план / факт продажу і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (по підрозділах, відповідальним менеджерам, товарних групах, постачальникам та ін.)
- Аналізує контакти клієнтів
- Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та ін.)
- Аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків
- Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів / товарних груп
Відділ закупівель
Менеджери із закупівель
- Моніторять потреби відділу продажів в закуповуються (який необхідний товар і коли)
- Ведуть і контролюють оборотність товарів
- Аналізують попит на товари: які позиції користуються підвищеним попитом або навпаки є неходовими
- Планують закупівлі (ранжуючи їх по товарних групах або постачальникам), для забезпечення не затовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами точно в термін
- Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови по ціні, наявності і доставки
- Фіксують явки на витрачання грошових коштів
Керівник відділу закупівель
- Контролює менеджерів із закупівель
- Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу по закупівлях
- Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов'язань за термінами поставки, за кількістю поставлених, в рамках договорів, товарів або матеріалів
Складський відділ
Співробітники складського відділу
- Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери)
Керівник складського відділу
- Контролює рух по складу в оперативному торговому календарі
- Контролює фактичні руху по складу
- Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожним з розбіжностей
- Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів
Відділ бухгалтерії
Бухгалтер по банку
Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формує бухгалтерські проводки.
Бухгалтер за основними засобами
- Веде чіткий облік усіх основних засобів, що знаходяться на балансі підприємства і виконує операції з ОС, регламентовані законом: облік надходження нових ОС, введення в експлуатацію, знос, індексація на експлуатацію, передача в ремонт, приймає з ремонту, фіксація виконаних ремонтів або модернізації ОС, фіксація передачі та продажу ОС та ін.
- Кожна подія, що стосується ОС, відбивається у відповідній друкованій формі, затвердженої українським законодавством
- Картки ОС формуються автоматично
Бухгалтер за матеріалами
- Не вводить документи по руху матеріалів. За дану функцію несуть відповідальність менеджери, комірники, співробітники виробничого відділу. Бухгалтер контролює правильність заповнення документів, їх своєчасне надання, відповідність даних
- Має набір звітів, які полегшують процес контролю даних по руху матеріалів та інших запасів на підприємстві
Бухгалтер / розраховувач по ЗП
- Робота розраховувача полегшується і зводиться до безпосереднього розрахунку заробітної плати за рахунок використання даних з підсистем кадрового обліку
- Якщо на підприємстві використовується додаткові види нарахувань, розраховувач самостійно створює формули для їх розрахунку, що створює незалежність від будь-яких програмістів. Співробітник самостійно керує методами розрахунку заробітної плати, які прийняті на підприємстві
- Розрахунок лікарняних, відпускних та інших видів розрахунків, пов'язаних з необхідністю обчислення середньої заробітної плати за великі періоди, автоматично розраховується системою. При цьому враховується і стаж співробітників, відпрацьований на підприємстві, і статистика нарахувань, невиходів
- Простє введення документів коригування, який допомагає сторнувати неправильні записи. Наприклад, розраховувач помилився при нарахуванні заробітної плати та в наступному періоді виявив даний прорахунок. Він легко виправляє помилку, шляхом введення документа коригування. В результаті, система автоматично отсторнірует неправильні записи з вірними позначками про періодах помилки і її виправлення. Важливо, що вимоги законодавства при цьому будуть дотримані без великих витрат часу з боку розраховувача
- Автоматично формуються форми регламентованої звітності, такі як «Форма-1ДФ», декларація з податку на доходи фізичних осіб, звіти по єдиному соціальному податку, а також статистичні звіти з праці
Головний бухгалтер
Автоматичне формування і заповнення повного набору стандартно-регламентованої звітності - бухгалтерський баланс, звіт про фінансові результати, декларація про прибуток, звіти за єдиним податком, розрахунки акцизного збору та інші. Завдяки системі «Fredo» можна не тільки формувати ці звіти, але і підписувати їх електронним підписом і відправляти їх в електронному вигляді в необхідні органи.
Для відділу бухгалтерії в цілому
- Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію по парафіях товарів, менеджери з продажу - видаткові накладні, комірники - інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і накладними, а випущену продукцію - документами та звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, і затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку
- Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів
- Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок по рахунках, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку та ін.
- Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова по рахунку та ін.) Відразу видно суму по конкретної витраті бухгалтерського обліку, суму по цій же витраті видно і по податковому обліку. Таким чином, контролювати розбіжності стає просто
Фінансовий відділ
Інструмент спостереження і аналізу грошових коштів, які необхідні співробітникам. Керівник може затвердити, відхилити або відкласти будь-якої з платежів і проаналізувати поточну ситуацію платіжного календаря - чи вистачає грошей підприємству або намічається касовий розрив. Таким чином, з'являється можливість оптимально використовувати грошові кошти підприємства.
Кадрова служба
- Повноцінний кадровий облік, як штатних співробітників, так і сумісників, а також співробітників, що працюють за договорами цивільно-правового характеру
- Ведення штатного розкладу організації
- Зберігання історії штатних розкладів, що дає доступ до додаткової інформації та можливість додаткового аналізу по попередньої діяльності
- Зберігання стандартної і додаткової кадрової інформації. Наприклад, облік даних по військовозобов'язаним та, в той же час, легко формуються друковані форми для надання до військкомату
- Ведення додаткової докладної інформації по кожному із співробітників. Наприклад, дані про розміри одягу співробітників для підготовки спеціалізованої форми
- Табеля формуються автоматично, на підставі введених первинних документів, таких як кадрові документи, переміщення, невиходи, лікарняні листи та ін.



