BAS Управління торгівлею для України
Business automation software for trade management - BAS Управління торгівлею - це сучасний інструмент підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Конфігурація "Управління торгівлею для України" системи програм "BAS" являє собою тиражне рішення, яке дає можливість автоматизації завдань оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій, забезпечує ефективне управління сучасним торговим підприємством.
Основні функціональні можливості програми
Конфігурація дозволяє автоматизувати наступні процеси управління торговою діяльністю:
- Керування продажами
- Управління складськими запасами
- Управління відносинами з клієнтами
- Аналіз цін і управління ціновою політикою
- Аналіз даних
- Інтеграція з бухгалтерією
- Управління закупівлями
- Управління грошовими коштами
- Аналіз і моніторинг ефективності торгової діяльності
- Додаткові сервісні можливості
Управління відносинами з клієнтами
Підсистема "Управління відносинами з клієнтами" дає можливість вирішувати такі завдання:
- Зберігання та оновлення контактної інформації про клієнтів, автоматичне оповіщення користувачів про майбутні контакти з клієнтом
- Автоматизовані контакти з клієнтами і продавцями за допомогою вбудованого поштового клієнта
- Обмін контактної інформації з зовнішніми поштовими програмами
- Уявлення користувачам інформації про історію відносин з клієнтами
- Реєстрація контактів і подій з клієнтами і автоматичне оповіщення користувачів про майбутні контакти з клієнтом
- Автоматичне розподіл клієнтів на різні категорії і проведення аналізу відносин з клієнтами
У конфігурації передбачена оцінка роботи менеджерів, яка проводиться по комбінації різних показників: за повнотою заповнення бази даних контактною інформацією, за кількістю контактів з покупцями, на основі аналізу зміни стадій відносин з покупцями, з аналізу кількості втрачених покупців по відношенню до загальної кількості клієнтів, по кількості виконаних замовлень, за сумою продажу, суми отриманої виручки, суми оплати. Перелік показників довільно настроюється користувачем і передбачена можливість оцінки роботи менеджерів за перерахованими показниками в абсолютному і в процентному відношенні.
Керування продажами
Підсистема управління продажами дозволяє вирішувати завдання оперативного планування і контролю продажів, як в натуральному, так і в грошовому вираженні. Підсистема містить засоби аналізу замовлень, покликана надавати підтримку в прийнятті управлінських рішень при взаємодії з клієнтами і допомагати виявляти вузькі місця на складі.
Також, підсистема управління продажами дозволяє:
- Призначати різні знижки (автоматичні знижки, ручні знижки, знижки за дисконтними картками)
- Вибрати певні категорії покупців (наприклад, за видами діяльності або по регіонах) і складати плани для кожної з цих груп
- Дає можливість розробляти стратегічні (квартальні, річні) і робочі плани на один і той же період
- Планувати продаж по всьому підприємству в цілому або по підрозділам і групам підрозділів
- Планувати продажу (як за окремими видами, так і по групах товарів)
- Порівнювати плани продажів з фактичними продажами і проводити аналіз відхилень
Управління замовленнями покупців
Підсистема "Управління замовленнями" дає можливість:
- Реалізувати найефективнішу для підприємства стратегію обслуговування замовлень покупців відповідно до стратегією і схемами роботи, які використовуються на підприємстві
- Забезпечити дотримання термінів поставки замовлених товарів
- Задовольняти запити клієнтів і уникати виникнення надлишку товарів на складах
- Оптимальним чином розміщувати замовлення покупців у замовленнях постачальникам і резервувати товари на складах
Передбачено різні схеми виконання замовлення покупця:
- Відвантаження товару з вільного складського залишку
- Розміщення замовлення покупця в раніше оформлених замовленнях постачальників
- "Робота під замовлення", тобто оформлення замовлення товару постачальнику під конкретне замовлення покупця
- Попереднє резервування товару на складі з подальшим відвантаженням
Схеми продажу товарів
У конфігурації передбачені різні схеми продажу товарів.
Схема продажу товарів передбачає:
- Здійснення продажу товарів з попереднім резервуванням товару або без попереднього резервування товарів
- Представлена можливість продажу товарів за попередніми замовленнями товарів у постачальників під конкретні заявки покупців
- Продаж товарів може здійснюватися в кредит або на умовах повної / часткової передоплати клієнтом. При продажу товарів є можливість реєструвати оплату за допомогою платіжних карт за договорами еквайрингу
- Продаж товарів може здійснюватися і за ордерним схемою
- При продажу комісійного товару передбачена можливість автоматичного розрахунку комісійної винагороди комітенту з використанням різних способів розрахунку комісійної винагороди, наприклад - відсоток від прибутку, відсоток від суми продажів. Також, сума комісійної винагороди може бути зазначена й вручну
Роздрібна торгівля
У конфігурації реалізовані різні операції роздрібної торгівлі з використанням такого торгового обладнання як - контрольно-касові машини, які можуть працювати в різних режимах роботи (фіскальний реєстратор, ON-LINE, OFF-LINE), терміналів збору даних, принтерів для друку етикеток, електронних ваг , сканерів штрих-кодів, дисплеїв покупців і багато іншого. Також, передбачена проста і зручна настройка підключення торгового устаткування і можливість підключати кілька екземплярів кожного виду обладнання та можливе оформлення продажу товарів в кредит та платіжними картами.
Управління закупівлями
Підсистема допомагає забезпечити менеджерів підприємства інформацією, яка необхідна для своєчасного прийняття рішень про поповнення товарних запасів і оптимізації вартості закуповуваної продукції.
Управління закупівлями дозволяє автоматизувати:
- Планування закупівель
- Складання календарного плану закупівель
- Контроль оплати і постачання товарів по замовленнях
- Коректування й закриття замовлень постачальникам
- Оформлення замовлень постачальникам на основі замовлень, що надійшли від покупців
- Моніторинг цін постачальників
Планування закупівель
- Складання планів закупівель можливо за різними сценаріями. Плани закупівель можуть бути складені як укрупнені, а так само уточнені по окремих позиціях номенклатури.
- Формування потреб і складання календарного плану закупівель
- Формування потреб здійснюється на основі планів продажів, замовлень покупців і аналізі оформлених планів закупівель. Потреби формуються на певне число і підтверджуються за допомогою документів. Також, при формуванні потреб враховується поточний залишок товарів на складах
- Об'ємно-календарне планування закупівель дозволяє підприємству скоротити витрати на закупівлю товарів, а також зменшити обсяг зайвих складських запасів
Аналіз цін і управління ціновою політикою дозволяє:
- Реєструвати і порівнювати ціни постачальників, вибирати оптимального постачальника, мінімізувати витрати на поповнення товарних запасів
- Автоматично перераховувати відпускні ціни на підставі нових цін постачальників і заданої торгової націнки
- Автоматично формувати відпускні ціни на основі цін, зазначених в документі надходження і заданих торгових націнок
- Автоматично оновлювати ціни постачальників при реєстрації чергових поставок
- Реалізовувати різні системи знижок
Управління складськими запасами дозволяє:
- Вести детальний оперативний облік товарів на складах
- Вести облік товарів на безлічі складів, а також в різних одиницях вимірювання (упаковках)
- Забезпечує окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, прийнятих на відповідальне зберігання, а також облік зворотної тари
- Облік некондиційних товарів і можливість їх реалізації зі знижкою; проводити інвентаризацію товарів на складі і за її результатами оформляти документи списання або оприбуткування
- Реалізовує можливість оформлення надходження, переміщення, реалізації та повернення товару по ордерній схемі
- Дозволяє підрозділам підприємства замовляти товари в інших підрозділів для поповнення власних торговельних запасів
Облік накладних витрат
У конфігурації може бути облік різних видів накладних витрат, таких як витрати на транспортування, зберігання, оплати мит і акцизів, послуг власних і сторонніх організацій, а також розподіл витрат по різних статтях витрат і номенклатурних групах.
Управління грошовими коштами дозволяє:
- Реєструвати всі касові і банківські операції з випискою всіх необхідних документів
- Розподіляти грошові кошти за статтями руху грошових коштів
- Облік фактичних оборотів грошових коштів в розрізі проектів
- Планувати вхідні та вихідні платежі
- Відправляти і отримувати платежі за допомогою вбудованої системи Клієнт-банку
Аналіз даних дозволяє:
- Аналіз різних аспектів торгової діяльності і товарообігу підприємства
- Самостійно задавати параметри угруповання, рівень деталізації і критерії відбору даних у звітах у відповідності з особливостями завдань
- За допомогою універсального механізму подання даних будь-яких регістрів і висновок діаграми по цих звітів
- Отримати інформацію про стан складських запасів, продажів і замовлень, взаєморозрахунків в будь-яких аналітичних розрізах з необхідною деталізацією
Моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності (Рапорт керівнику) дозволяє:
- Організувати регулярне формування і доставку керівному складу компанії інформації про стан справ на підприємстві за різними показниками
- Можливість відправки рапорту по електронній пошті відповідно до заданого списком розсилки
- Список потрібних показників для звітів налаштовувати індивідуально для кожного з керівників різних служб компанії
- Графічно представляти дані: графіки порівняння показників із запланованими показниками або з показниками за минулі періоди