BAS Малий бізнес. ПРОФ
Business Automation Software for small company. PROF - BAS Малий бізнес
"BAS Малий бізнес" – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи. Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або веб-клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.
Інтеграція з програмами "BAS Бухгалтерія", "BAS Роздрібна торгівля"
Обмін даними з програмами "BAS Бухгалтерія" і "BAS Роздрібна торгівля" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.
Функціональні можливості
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.
CRM
Контакт-центр: новий інструмент для роботи зі списком справ
З`явилось єдине робоче місце - контакт-центр для роботи з усіма вхідними комунікаціями: листами, замовленнями і т.п. Тепер менеджер в одному місці бачить всі справи на сьогодні: завдання на роботу, події, а також нову можливість - завдання. Створюйте свої завдання або ставте завдання іншим співробітникам. Опишіть завдання, вкажіть час виконання, а програма нагадає і проконтролює виконання. У контакт-центрі на дошці канбан можна побачити всі справи на сьогодні і завтра, а також прострочені завдання. Співробітники в єдиному робочому місці - контакт-центрі вирішують поточні та прострочені завдання, планують роботу в календарі. Також з`явилася можливість представити список справ у вигляді дошки канбан. Таке представлення допоможе упорядкувати та оптимізувати завдання. Створюйте особисті або командні дошки для планування своїх справ або завдань робочої групи.
Історія змін реквізитів контрагентів та організацій
Додали можливість зберігати історію реквізитів для контрагентів та організацій. У разі зміни назви та адреси компанії тепер не потрібно створювати нового контрагента, можна додати до картки контрагента нові значення реквізитів. Під час друку документів заповнюються актуальні на дату друку значення. Нова можливість дозволить зберегти документи та всю історію взаємодії з контрагентом навіть при зміни його реквізитів. Можливість зберігати найменування та контактну інформацію також з`явилась і для організацій.
Оновлені сегменти контрагентів та номенклатури
Розширили можливості сегментування клієнтів. Тепер додатково до звітів та відборів можна призначати знижки за сегментами.
З`явилась можливість сегментувати номенклатуру. Нова можливість дозволить об`єднувати номенклатуру групи за різними ознаками, наприклад формувати сегмент товарів, проданих за останній місяць, або товарів, у яких залишок нижче заданого значення. Сегменти номенклатури можна використовувати для формування знижок, підбору номенклатури до документів та відбору у звітах.
Змінилися способи формування складу сегмента. Якщо раніше склад сегмента формувався динамічно в момент використання сегмента, то тепер сегменти формуємо вручну або налаштовуємо автоматичне формування один раз на день. Такі варіанти формування дозволять прискорити роботу з сегментами та підтримувати склад сегмента в актуальному стані.
Картка контрагента: інформативніша та зручніша
Змінився порядок відображення даних контрагента: тепер вид, юридичні дані та контактна інформація знаходяться на першому місці. Це дозволить швидко визначати, з яким контрагентом має бути робота, і забезпечить правильне заповнення даних у друкованих формах документів. З`явилася можливість вказати, який контрагент створюватиметься за замовчуванням. Якщо в організації робота частіше ведеться з фізичними, ніж юридичними особами, це можна вказати в налаштуваннях. В цьому випадку під час створення контрагента програма автоматично підставить потрібний вид.
Інформація про контакти в картці контрагента стала займати менше місця, але стала функціональнішою. Всі необхідні дані по роботі з контактами, наприклад, історія чи посада тепер знаходяться на одній вкладці “Основне”. Завдяки згорнутому відображенню контактів картка контрагента стала відкриватися швидше навіть за великої кількості контактів. В картці та списку контрагентів з`явилася інформація про головного контрагента та його підрозділи. Це дозволить переглядати структуру підрозділів контрагента та швидко знаходити потрібного контрагента.
Вилучення старих шаблонів договорів
Вилучили застарілий механізм "Бланки договорів", який використовувався для друку договорів контрагентів. Раніше інформували про зняття з підтримки цього механізму під час роботи з формою договору. Натомість пропонуємо використовувати покращений механізм "Шаблони комерційних пропозицій та договорів".
Пошта: спам, копії і підписи
Тепер з листами можна працювати в звичному корпоративному форматі. Відзначайте небажану пошту, вибирайте, кому надіслати копії і приховані копії листів. Вказуйте стан для одержаних листів, призначайте відповідального за роботу з поштою, налаштовуйте гнучко підписи для листів.
Фінанси
Платіжний календар: контроль прострочених платежів і платіжні документи за заявками
Тепер в інтерактивному звіті "Платіжний календар" можна бачити прострочені платежі. Скористайтеся перемикачем “Відображати більш ранні платежі“ і контролюйте всі платежі з простроченою датою оплати.
Якщо створюєте платіжні документи на підставі заявок на витрату, то вони тепер автоматично заповнюються реквізитами документів-підстав.
Акт звірки за договорами
Тепер в акті звірки є можливість групувати документи за договорами і виводити за кожним договором окреме сальдо.
Доходи і витрати за проектами і підрозділами
Тепер аналітики "Проекти" і "Підрозділи" стали наскрізними: від грошового потоку до фінансового результату. Вказуйте аналітику в документах продажів і прямих витратах, розподіляйте непрямі витрати за проектами при закритті місяця. Аналізуйте звіт "Доходи і витрати" в варіантах "Проекти" і "Підрозділи". Рахуйте кошти, доходи і витрати, прибуток за проектами і підрозділами.
Торговим компаніям
Інтеркампані
Тепер продавати товари і послуги між своїми організаціями стає простіше і швидше. Додайте можливість передачі товарів між організаціями. Зробіть налаштування передачі товарів.
Оформлюйте продажі покупцеві і створюйте автоматичним заповненням документи передачі товарів між організаціями з використанням помічника. У звітах доступні загальні продажі, продажі між своїми організаціями та продажі зовнішнім покупцям.
Новий документ "Витрати при імпорті"
Документ призначений для відображення митних зборів і мит, зафіксованих при надходженні імпортних товарів у вантажній митній декларації (ВМД).
Новий тип структурних одиниць "Магазини"
Додали новий тип структурних одиниць "Магазин або група складів". Використовуйте нову можливість, щоб об`єднати кілька торгових точок або складів. Налаштовуйте магазин за замовчуванням і при формуванні документів побачите склади тільки вашого магазину.
У новій формі списку структурних одиниць тепер доступна контактна інформація та можливість робити відбори.
Виробничим компаніям
Розвиток параметричних специфікацій
З`явилося ще більше можливостей роботи з формулами в параметричних специфікаціях. У формулі можна використовувати всі реквізити виробів і замовлень, а також фіксовані значення довідників. З`явилася можливість вказати окрему формулу для характеристики матеріалу.
Потреба в матеріалах за замовленнями
Реалізували облік потреби в матеріалах для виробництва за замовленнями без використання резервування. Використовується автоматично для всіх нових замовлень, введених після оновлення програми. Облік за замовленнями дозволить отримати детальний розрахунок потреб без використання резервування.
Розподіл витрат зі звіту переробника та замовлення-наряду
Додано можливість введення розподілу витрат на підставі звіту переробника та замовлення наряду. Тепер в собівартість продукції під час переробки і собівартість робіт можна включити не тільки матеріали, а й додаткові витрати такі, як упаковка і транспортування, послуги субпідрядника.
Комісійна торгівля
Рахунок на оплату на підставі звіту комісіонера
Для прискорення взаєморозрахунків між комісіонером і комітентом додали можливість створювати рахунок на оплату на підставі документа "Звіт комісіонера".
Для всіх видів бізнесу
Нова форма підбору товарів
Тепер в списку номенклатури можна не тільки додавати товари в кошик, але і підбирати за потрібними параметрами. При підборі товару можна бачити товари в наявності, в конкретній організації або на певному складі. З`явилася можливість задати при підборі вид цін, нижню і верхню межі. Залишки товарів можна розшифрувати до конкретної номенклатури, характеристики, партії, складу і комірки зберігання.
З`явилася можливість побачити аналоги товару, супутні товари і перейти до них.
У списку номенклатури переходьте за посиланням "Перейти на нову форму" і використовуйте нові можливості.
Прискорення підбору товарів
Зробили ще зручніше роботу з новою формою підбору товарів. Для зменшення кліків при підборі товарів з характеристиками розшифровка тепер відкривається автоматично. Повернутися з будь-якої розшифровки можна клавішею BackSpace. Однією командою переміщайтеся в основний список, швидко повертайте товари з кошика.
Зверніть увагу, що тепер за замовчуванням відкривається нова форма підбору товарів. При необхідності можна повернутися до старої форми.
Створення груп при завантаженні номенклатури з файлу Excel
Тепер завантажувати інформацію з файлу Excel стало ще зручніше. Не потрібно заздалегідь створювати групи. Вказуємо групи номенклатури з ієрархією і вони створюються при завантаженні. У налаштуванні зіставлення номенклатури стало доступне налаштування пошуку: точний пошук або по лівій частині найменування.
Прискорення завантаження характеристик товарів
Для зручності заповнення довідників тепер при завантаженні номенклатури з файлу Excel можна створювати характеристики.
Ще більше документів для завантаження табличних частин з файлів
Тепер табличні частини можна завантажувати і для документів "Переміщення запасів", "Замовлення на виробництво", "Виробництво".
Створення елементів довідників при завантаженні табличних частин
Тепер для ряду документів можна однією операцією завантажувати інформацію в табличні частини і створювати нові елементи довідників.
Усі дані – в єдиній інформаційній базі
• банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
• розрахунки з контрагентами, персоналом;
• облік матеріалів, товарів, продукції;
• замовлення клієнтів, заказ-наряди;
• планування та облік виконання робіт і надання послуг;
• планування та облік виробничих операцій;
• облік персоналу, розрахунок заробітної плати;
• облік витрат і розрахунок собівартості;
• майно, капітал;
• доходи, витрати, прибутки і збитки;
• регламентована звітність для ФОП;
• фінансове планування (бюджетування) та ін.
"BAS Малий бізнес" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.
У програмі автоматизовані операції з товарним асортиментом:
• реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства;
• реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
• реєстрація видів знижок і націнок;
• установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення.
• зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін;
• зберігання формату для виду цін номенклатури, що використовується при виведенні ціни в прайс-лист;
• зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури.
Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.
Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.
Підготовка продажів і робота з клієнтами в "BAS Малий бізнес" здійснюються операціями:
• реєстрація і зберігання контактної інформації клієнтів;
• реєстрація договорів з покупцями;
• реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів та їх контактної інформації;
• реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками - вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо;
• реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість);
• реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат);
• об'єднання замовлень покупців в проекти;
• формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
• забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, які створюються замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво;
• відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.
Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.
Роздрібні продажі
"BAS Малий бізнес" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку. Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.
Періодична нумерація чеків ККМ
В новій версії змінили нумерацію чеків ККМ із суцільної на періодичну. Щороку нумерація чеків розпочинатиметься наново. Такий підхід дозволить уникнути помилок під час спільної роботи з іншими програмами.
Комісія за еквайрингом з документа
Внесли зміни до роботи комісії з еквайрингу. Тепер під час заповнення документа комісія з договору еквайрингу записується в документ, а під час проведення береться з цього документа. При зміні договору та перепроведенні документа сума комісії залишиться незмінною.
Фільтри та табличні частини для вивантаження в ТЗД
Поліпшили форму вивантаження товарів в термінал збору даних. Додали можливість довільного відбору товарів, у тому числі за залишками на різних складах. Ціни товару можна вивантажувати за довільним видом цін на довільну дату. Наприклад, можна провести інвентаризацію на конкретному складі, перевірити цінники за вибраним видом цін, вивантажити товари з прибуткової накладної або замовлення постачальнику і на складі оформити надходження за допомогою ТЗД.