вход / регистрация

Вход

 

Регистрация

 
logo-ks (067) 520-04-91
logo-mts (066) 470-52-24
 
В Вашей корзине  0 товаров

BAS Малий бізнес. ПРОФ

unf
8400
Опис

Business Automation Software for small company. PROF - BAS Малий бізнес

"BAS Малий бізнес" – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи. Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або веб-клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.

Демо-версія

Інтеграція з програмами "BAS Бухгалтерія", "BAS Роздрібна торгівля"

Обмін даними з програмами "BAS Бухгалтерія" і "BAS Роздрібна торгівля" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.

Функціональні можливості

Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.

CRM

Контакт-центр: новий інструмент для роботи зі списком справ
З`явилось єдине робоче місце - контакт-центр для роботи з усіма вхідними комунікаціями: листами, замовленнями і т.п. Тепер менеджер в одному місці бачить всі справи на сьогодні: завдання на роботу, події, а також нову можливість - завдання. Створюйте свої завдання або ставте завдання іншим співробітникам. Опишіть завдання, вкажіть час виконання, а програма нагадає і проконтролює виконання. У контакт-центрі на дошці канбан можна побачити всі справи на сьогодні і завтра, а також прострочені завдання. Співробітники в єдиному робочому місці - контакт-центрі вирішують поточні та прострочені завдання, планують роботу в календарі. Також з`явилася можливість представити список справ у вигляді дошки канбан. Таке представлення допоможе упорядкувати та оптимізувати завдання. Створюйте особисті або командні дошки для планування своїх справ або завдань робочої групи.

Пошта: спам, копії і підписи
Тепер з листами можна працювати в звичному корпоративному форматі. Відзначайте небажану пошту, вибирайте, кому надіслати копії і приховані копії листів. Вказуйте стан для одержаних листів, призначайте відповідального за роботу з поштою, налаштовуйте гнучко підписи для листів.

Фінанси
Платіжний календар: контроль прострочених платежів і платіжні документи за заявками
Тепер в інтерактивному звіті "Платіжний календар" можна бачити прострочені платежі. Скористайтеся перемикачем “Відображати більш ранні платежі“ і контролюйте всі платежі з простроченою датою оплати.

Якщо створюєте платіжні документи на підставі заявок на витрату, то вони тепер автоматично заповнюються реквізитами документів-підстав.

Акт звірки за договорами
Тепер в акті звірки є можливість групувати документи за договорами і виводити за кожним договором окреме сальдо.

Доходи і витрати за проектами і підрозділами
Тепер аналітики "Проекти" і "Підрозділи" стали наскрізними: від грошового потоку до фінансового результату. Вказуйте аналітику в документах продажів і прямих витратах, розподіляйте непрямі витрати за проектами при закритті місяця. Аналізуйте звіт "Доходи і витрати" в варіантах "Проекти" і "Підрозділи". Рахуйте кошти, доходи і витрати, прибуток за проектами і підрозділами.

Торговим компаніям
Інтеркампані
Тепер продавати товари і послуги між своїми організаціями стає простіше і швидше. Додайте можливість передачі товарів між організаціями. Зробіть налаштування передачі товарів.

Оформлюйте продажі покупцеві і створюйте автоматичним заповненням документи передачі товарів між організаціями з використанням помічника. У звітах доступні загальні продажі, продажі між своїми організаціями та продажі зовнішнім покупцям.

Новий документ "Витрати при імпорті"
Документ призначений для відображення митних зборів і мит, зафіксованих при надходженні імпортних товарів у вантажній митній декларації (ВМД).

Новий тип структурних одиниць "Магазини"
Додали новий тип структурних одиниць "Магазин або група складів". Використовуйте нову можливість, щоб об`єднати кілька торгових точок або складів. Налаштовуйте магазин за замовчуванням і при формуванні документів побачите склади тільки вашого магазину.

У новій формі списку структурних одиниць тепер доступна контактна інформація та можливість робити відбори.

Виробничим компаніям
Розвиток параметричних специфікацій
З`явилося ще більше можливостей роботи з формулами в параметричних специфікаціях. У формулі можна використовувати всі реквізити виробів і замовлень, а також фіксовані значення довідників. З`явилася можливість вказати окрему формулу для характеристики матеріалу.

Комісійна торгівля
Рахунок на оплату на підставі звіту комісіонера
Для прискорення взаєморозрахунків між комісіонером і комітентом додали можливість створювати рахунок на оплату на підставі документа "Звіт комісіонера".

Для всіх видів бізнесу
Нова форма підбору товарів
Тепер в списку номенклатури можна не тільки додавати товари в кошик, але і підбирати за потрібними параметрами. При підборі товару можна бачити товари в наявності, в конкретній організації або на певному складі. З`явилася можливість задати при підборі вид цін, нижню і верхню межі. Залишки товарів можна розшифрувати до конкретної номенклатури, характеристики, партії, складу і комірки зберігання.

З`явилася можливість побачити аналоги товару, супутні товари і перейти до них.

У списку номенклатури переходьте за посиланням "Перейти на нову форму" і використовуйте нові можливості.

Прискорення підбору товарів
Зробили ще зручніше роботу з новою формою підбору товарів. Для зменшення кліків при підборі товарів з характеристиками розшифровка тепер відкривається автоматично. Повернутися з будь-якої розшифровки можна клавішею BackSpace. Однією командою переміщайтеся в основний список, швидко повертайте товари з кошика.

Зверніть увагу, що тепер за замовчуванням відкривається нова форма підбору товарів. При необхідності можна повернутися до старої форми.

Створення груп при завантаженні номенклатури з файлу Excel
Тепер завантажувати інформацію з файлу Excel стало ще зручніше. Не потрібно заздалегідь створювати групи. Вказуємо групи номенклатури з ієрархією і вони створюються при завантаженні. У налаштуванні зіставлення номенклатури стало доступне налаштування пошуку: точний пошук або по лівій частині найменування.

Прискорення завантаження характеристик товарів
Для зручності заповнення довідників тепер при завантаженні номенклатури з файлу Excel можна створювати характеристики.

Ще більше документів для завантаження табличних частин з файлів
Тепер табличні частини можна завантажувати і для документів "Переміщення запасів", "Замовлення на виробництво", "Виробництво".

Створення елементів довідників при завантаженні табличних частин
Тепер для ряду документів можна однією операцією завантажувати інформацію в табличні частини і створювати нові елементи довідників.

Усі дані – в єдиній інформаційній базі

• база клієнтів;
• банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
• розрахунки з контрагентами, персоналом;
• облік матеріалів, товарів, продукції;
• замовлення клієнтів, заказ-наряди;
• планування та облік виконання робіт і надання послуг;
• планування та облік виробничих операцій;
• планування завантаження ресурсів підприємства;
• торгові операції, у тому числі роздрібні продажі;
• облік персоналу, розрахунок заробітної плати;
• облік витрат і розрахунок собівартості;
• майно, капітал;
• доходи, витрати, прибутки і збитки;
• регламентована звітність для ФОП;
• фінансове планування (бюджетування) та ін.
Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією. Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію "BAS Бухгалтерія", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.
Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути переналаштована без великих витрат часу і грошей.
 
Маркетинг і продажі

"BAS Малий бізнес" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.

У програмі автоматизовані операції з товарним асортиментом:

• реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства;
• реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
• реєстрація видів знижок і націнок;
• установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення.
• зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін;
• зберігання формату для виду цін номенклатури, що використовується при виведенні ціни в прайс-лист;
• зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури.

Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.
Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.
Підготовка продажів і робота з клієнтами в "BAS Малий бізнес" здійснюються операціями:

• реєстрація і зберігання контактної інформації клієнтів;
• реєстрація договорів з покупцями;
• реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів та їх контактної інформації;
• реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками - вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо;
• реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість);
• реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат);
• об'єднання замовлень покупців в проекти;
• формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
• забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, які створюються замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво;
• відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.

Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.

Роздрібні продажі

"BAS Малий бізнес" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку. Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.

Постачання і закупівлі

"BAS Малий бізнес" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.
Службі постачання оперативно надається інформація для визначення і забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб в товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб в товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкриті замовлення постачальникам і замовлення на виробництво.
Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням в замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.
Для забезпечення процесу купівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:

• реєстрація постачальників і контактної інформації;
• зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;
• зберігання виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором;
• зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента;
• реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
• реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо;
• оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
• формування графіків постачань;
• розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.

Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:
• надходження за плату від контрагента;
• придбання підзвітною особою;
• прийом на реалізацію від комісіонера;
• отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку.
Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Запаси і склад

Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:
• роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку;
• облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів;
• облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо);
• переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
• резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
• використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
• друк етикеток і цінників.
Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбутковування і списання запасів.

Роботи, послуги, виробництво

"BAS Малий бізнес" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Управління даними про склад і технологію виконаних робіт і виготовленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.
План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.
Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
Замовлення на виробництво, що реєструються, мають наступні особливості:

• можуть бути джерелами забезпечення потреб за замовленнями покупців;
• за замовленнями на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих;
• у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.
Конфігурація дозволяє реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасовка, складання комплектів). Продукція числиться за структурною одиницею, що виготовила її, і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех за технологічним маршрутом.

Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.
Для планування робіт співробітників служать дві функції:
• відрядні наряди – використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригадними;
• завдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.
Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт за нарядами і завданнями. Ця інформація може бути використана надал

Доставка товару 1-4 дня
Варіанти поставки
Примітка: При покупці програми надається ІТС ПРОФ на 3 місяці безкоштовно