вход / регистрация

Вход

 

Регистрация

 
logo-ks (067) 520-04-91
logo-mts (066) 470-52-24
 
В Вашей корзине  0 товаров

CRM ПРОФ для України

crm
8400
Коробки системи обліку: Tooltip

Опис

«CRM ПРОФ для України» розроблена в середовищі «1С:Підприємство 8» і підтримує усі переваги цієї сучасної технологічної платформи: простота адміністрування і конфігурації.

Універсальне рішення з можливістю використання як самостійної програми для автоматизації функцій CRM.

«CRM ПРОФ для України» інтегрується (шляхом об'єднання) з типовими конфігураціями «Управління торгівлею для України», «Управління виробничим підприємством для України». Під час використання «CRM ПРОФ для України», як самостійної конфігурації, що стоїть окремо, програма включає блок обміну даними з обліковими системами: «Бухгалтерія 8 для України».

Опис

  • Управління базою клієнтів 
  • Управління контактами
  • контроль дій і планування
  • Управління бізнес процесами
  • Управління продажами, ведення бази знань з продажу
  • Інтеграція з фінансовими і обліковими програмами дозволяє створити єдиний інформаційний простір з роботи з клієнтами
  • Управління маркетингом
  • Анкетування - збір інформації про покупців
  • Телемаркетинг - забезпечення масового обдзвонювання клієнтів за заданим сценарієм розмови
  • Управління сервісним та гарантійним обслуговуванням
  • Аналіз продажів, стану роботи з клієнтами, результатів діяльності співробітників, клієнтської бази
  • Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, підготовка звітів

Відділ продажу

Менеджери з продажу:

  • Фіксують кожну поточну розмову з клієнтом і планують наступне спілкування на конкретну дату і час, з подальшим отриманням нагадування про майбутній дії
  • Бачать список справ і завдань, які необхідно виконати протягом поточного робочого дня
  • Список вчорашніх справ і відповідно - необхідність виконати прострочені завдання перспективу роботи на майбутнє
  • У разі продажу комплексних товарів чи послуг є можливість у системі дотримуватися бізнес-процесів. Таким чином, процес продажу стає оптимальним та зрозумілим навіть молодому спеціалісту
  • Бачать актуальну інформацію по оплатах. За необхідності фіксують факт надходження платежів всередині CRM-системи
  • Використовують базу знань. У ній фіксується необхідна інформація для продажу — опис товару, часті питання з боку клієнта і найбільш точні і правильні відповіді
  • Реалізація електронних розсилань для всієї бази клієнтів або ж за конкретними списками, які мають певний критерій
  • Друк наклейок для конвертів (наприклад, для прямого поштового розсилання) з вибраними даними про контрагента
  • Інструмент телемаркетингу - дозволяє підібрати список тих, кого треба обдзвонити, підібрати шаблон розмови і зафіксувати анкету і результати розмови (опитування). Надалі у звітах аналізувати ці результати.

Керівник відділу продажу:

  • Бачить загальну картину продажів по цілому відділу
  • Використовує накопичену базу даних і статистику за нею для аналізу ефективності бізнес-процесів
  • Аналізує клієнтську базу з історії взаємин з клієнтами: угоди, суми, знижки
  • Спеціальний звіт «Аналіз ефективності менеджерів» зводить у єдину таблицю всі показники роботи співробітників відділу продажів, як фінансові — оплати, відвантаження, так і нефінансові — кількість дзвінків, заповненої (незаповненої) інформації. Така інформація може використовуватися з метою прийняття рішення про розрахунок бонусів та інших заохочень
  • Управління інцидентами в системі CRM — фіксація претензій, звернень задоволеності або незадоволеності споживачів. Ця функція дозволяє виконати один із пунктів для отримання сертифікації якості.

Сервісний відділ/відділ підтримки

  • Бачить історію взаємодій з клієнтом і чітку інформацію про те, чи має людина право на підтримку, якими пільгами користується тощо

Відділ маркетингу

  • Має можливість аналізувати поточний стан продажів і ринок загалом
  • Робить висновки про ефективність того або іншого товару/послуги — місця в товарному портфелі підприємства та доцільності продажу, запровадження нових видів товарів/послуг тощо
  • Можливість планувати заходи - фіксувати терміни, кроки заходи, тираж заходи (наприклад, кількість інтересів, звернень, замовлень, продажів), місце, час тощо
  • Аналізує ефективність маркетингових кампаній - кількість реальних звернень і сукупна сума продажів, отримана за рахунок того чи іншого джерела.
Варіанти поставки
Доставка товару 1-4 дня
Примітка: При покупці програми надається ІТС ПРОФ на 3 місяці безкоштовно