вход / регистрация

Вход

 

Регистрация

 
logo-ks (067) 520-04-91
logo-mts (066) 470-52-24
 
В Вашей корзине  0 товаров

Ресторан

restoran
10404
Коробки системи обліку: Tooltip

Опис

За допомогою рішення можуть бути автоматизовані одиночні і мережеві підприємства будь-яких форматів і концепцій - ресторани, кафе, бари, їдальні, підрозділи харчування готельно-ресторанних комплексів, розважальних центрів та інші підприємства харчування.

  • Самостійна робота без бек-офісу - оперативне формування меню та призначення цін безпосередньо з програми
  • Введення замовлень відвідувачів з використанням сенсорного інтерфейсу в залежності від формату обслуговування, особливостей обладнання і прав користувача

Схеми обслуговування відвідувачів:

  • Table-service - класичне обслуговування з офіціантом, оформлення попереднього замовлення на стіл
  • Fast-food - швидкі продажі, обслуговування без офіціанта
  • Змішана - комбінація попередніх пунктів, наприклад, в кожному залі ресторану може бути встановлена ​​своя схема обслуговування відвідувачів
  • Графічне представлення плану залу, що дозволяє офіціантам швидко орієнтуватися в системі, вибираючи потрібний стіл
  • Багатозальний план закладу, вбудований редактор плану закладу
  • Система бронювання столиків із зазначенням контактної інформації та різних параметрів резервування. Зручне відображення резерву на плані закладу
  • Використання декількох варіантів меню з ручним або автоматичним вибором при оформленні / коригування замовлення. Доступність меню по даті, часу, дні тижня. Різні ціни на страви для кожного виду меню
  • Продаж товарів і страв «за вільною ціною» при наявності відповідних прав у користувача системи
  • Настроюється автоматична друк замовлень на сервіс-принтери в залежності від місця приготування стравиПідбір продуктів і страв в замовлення може здійснюватися на POS-терміналах за допомогою "сенсорного" меню, "гарячими" клавішами, за кодом або штрихкоду, а так же прийомом ваги з електронних ваг
  • Управління черговістю подачі страв
  • Перенесення конкретних страв або всього замовлення на інші столи, коригування замовлень, поділ попереднього рахунку між гостями
  • Проведення скасування замовлення (часткової або повної) із зазначенням причини скасування і формуванням звіту про причини видалення. Автоматичний друк скасування замовлення на сервіс-принтерах в місцях приготування
  • Управління лояльністю відвідувачів - ручні знижки, дисконтні та платіжні картки, настройка і застосування різних автоматичних дисконтних схем: знижки за датою та часом, знижки на позицію або суму рахунку, "3-тя чашка безкоштовно" та інше
  • Різні види оплат: готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок, банківські картки, платіжні карти закладу, талони на харчування, картки співробітника, комбінована оплата
  • Велика кількість аналітичних звітів, причому, багато хто з них можна сформувати безпосередньо з сенсорного екрану POS-терміналу. Наприклад: змінний звіт по стравах і по касирам, звіт про реалізацію товарів страв і послуг, звіти по знижкам, скасувань і багато інших
  • Розмежування прав доступу до функцій програми, контроль дій персоналу
  • Зручна технологія налаштування і адміністрування. Практично будь-який об'єкт можна налаштувати не тільки з повноцінного робочого місця (миша + клавіатура), але і з сенсорного екрану POS-терміналу
Доставка товару 1-4 дня
Варіанти поставки
Примітка: При покупці програми надається ІТС ПРОФ на 3 місяці безкоштовно
 
Наша компанія "АВ СОФТ" займається автоматизацією організацій, впровадженням облікових систем і торгового устаткування. 
Підбір програм
Ми проаналізуємо і підберемо те програмне забезпечення, яке максимально автоматизує Ваш бізнес. Ефективність наших рішень допоможуть заощадити кошти та час Вашої компанії. 
 
Розробка і доробка облікових систем
Наші програмісти, мають великий досвід в розробці будь-яких конфігурацій, а також виконують різні доопрацювання під Вашу конфігурацію. При цьому досвідчені фахівці супроводжують і підтримують наші доопрацювання. 
 
Оновлення та обслуговування
Сертифіковані спеціалісти нашої компанії нададуть Вам професійну консультацію в програмах, і гарантовано нададуть своєчасне оновлення.
 
Уклавши договір (ІТС) з нами:
  • Ви будете впевнені в звітності і легальності отриманих оновлень програмних продуктів
  • Ми допоможемо Вам ефективніше працювати в програмах, використовуючи весь функціонал програми
  • Безкоштовно налаштуємо завантаження платіжних доручень з "Клієнт банку"
  • Налаштуємо відправку електронної звітності "Фредо"
  • Встановимо Нашу розробку автоматичне резервування даних "Backup"
Електронна звітність 
У нинішній час розробники подбали про зручність з здачею звітності в електронному вигляді, розробивши доповнення "Фредо", це доповнення дозволить Вам відправити необхідний звіт в одне натискання самостійно. А наші фахівці, оперативно налаштують дане доповнення в Вашу програму.
*  Доповнення "Фредо" надається кожному користувачеві, який придбав облікову систему з 01.07.2013 року або продовжив підписку "ІТС ПРОФ