BAS Бухгалтерія для України
BAS Бухгалтерія 8.3 для України – це готове рішення для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю, надання послуг, виробництво і т.п. Також, завдяки підтримці різних систем оподаткування, за допомогою «Бухгалтерія 8.3» вести облік можуть і приватні підприємці, які використовують спрощену або загальну систему оподаткування.
Важливо звернути увагу на те, що BAS «Бухгалтерія для України» повністю відповідає всім законодавчим вимогам України по веденню бухгалтерського та податкового обліку.
Можливості
- Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі
- Ведення обліку для організацій використовують різні системи оподаткування (Податок на прибуток і ПДВ, Єдиний податок)
- Облік матеріально-виробничих запасів
- Складський облік
- Облік торгових операцій
- Облік комісійної торгівлі
- Облік операцій з тарою
- Облік банківських і касових операцій
- Облік розрахунків з контрагентами
- Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів
- Облік основного і допоміжного виробництва
- Облік напівфабрикатів
- Облік непрямих витрат
- Облік ПДВ
- Облік заробітної плати, кадровий і персоніфікований облік
- Податковий облік з податку на прибуток
- Спрощена система оподаткування
- Автоматизовані регламентні операції, виконувані по закінченні місяця, в тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів та інші
- Повний набір стандартних бухгалтерських звітів (оборотно-сальдові відомості, шахова відомість, головна книга та ін.)
- Автоматизовано формування регламентованої звітності з можливістю експорту в формат, затверджений наказом ДПАУ від 19.08.2005 N 351 (у файли з розширенням XML)
- Додаткові сервісні можливості, такі як «Монітор бухгалтера», «Експрес-перевірка ведення обліку» та ін. Дозволяють максимально полегшити роботу бухгалтера
- Набір засобів для швидкого освоєння
Режими
Керівник підприємства
За допомогою закладки «Керівнику», управлінець може сам дивитися і користуватися інструментом звітності в «Бухгалтерія». В даному розділі зібрані звіти, найбільш затребувані керівником у вигляді таблиць і діаграм.
Відділ бухгалтерії
Бухгалтер по банку
Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формує бухгалтерські проводки.
Бухгалтер за основними засобами
Веде чіткий облік усіх основних засобів, що знаходяться на балансі підприємства і виконує операції з ОС, регламентовані законом: облік надходження нових ОС, введення в експлуатацію, знос, індексація на експлуатацію, передача в ремонт, приймає з ремонту, фіксація виконаних ремонтів або модернізації ОС, фіксація передачі та продажу ОС і т.д .;
Кожна подія, що стосується ОС, відбивається у відповідній друкованій формі, затвердженої українським законодавством;
Картки ОС формуються автоматично.
Бухгалтер / розраховувач по ЗП
Автоматично формуються форми регламентованої звітності, такі як «Форма-1ДФ», декларація з податку на доходи фізичних осіб, звіти по єдиному соціальному податку, а також статистичні звіти з праці.
Для відділу бухгалтерії в цілому
Програма має робочий стіл з закладками, на якому, по кожній ділянці, намальована схема введення первинних документів. Таким чином, програма сама веде бухгалтера до формування правильної регламентованої звітності за певний період;
Автоматичне формування звітності (звіт по руху грошових коштів, звіт за обсягами продажів, звіт про дебіторсько-кредиторської заборгованості) для керівника підприємства. Ця функція дозволяє відмовитися від кропіткої роботи по рахунках.
Головний бухгалтер
Автоматичне формування і заповнення повного набору стандартно-регламентованої звітності - бухгалтерський баланс, звіт про фінансові результати, декларація про прибуток, звіти за єдиним податком, розрахунки акцизного збору та інші. Завдяки системі «Звіт» можна не тільки формувати ці звіти, але і підписувати їх електронним підписом і відправляти їх в електронному вигляді в необхідні органи.
Порівняння версій
БУХГАЛТЕРІЯ |
7.7
БАЗОВА |
8
БАЗОВА |
8
ПРОФ |
Готове рішення для ведення бухгалтерського і податкового обліку | |||
Підготовка бухгалтерської і податкової звітності | |||
Окремий план рахунків податкового обліку |
|
||
Ведення партійного обліку |
|
||
Налаштування рахунків обліку матеріально-виробничих запасів і розрахунків з контрагентами |
|
||
Податковий облік: ССО і ЕНВД |
|
||
Облік по декількох організаціях в окремих інформаційних базах | |||
Облік по декількох організаціях в єдиній інформаційній базі |
|
|
|
Можливість зміни (конфігурації) прикладного рішення |
|
|
|
Розрахований на багато користувачів режим роботи, в тому числі підтримка клієнт-серверного варіанту роботи |
|
|
|
Робота територіально розподілених інформаційних баз |
|
|
|
Підтримка COM-з'єднання і Automation-сервера |
|
|
- Ви будете впевнені в звітності і легальності отриманих оновлень програмних продуктів
- Ми допоможемо Вам ефективніше працювати в програмах, використовуючи весь функціонал програми
- Безкоштовно налаштуємо завантаження платіжних доручень з "Клієнт банку"
- Налаштуємо відправку електронної звітності "Фредо"
- Встановимо Нашу розробку автоматичне резервування даних "Backup"