BAS Бухгалтерія КОРП (Бухгалтерія + Зарплата)
Опис
BAS Бухгалтерія КОРП – професійний інструмент бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. У рішенні розширено функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.
Можливості
Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:
- Виписка первинних документів по всіх майданчиках обліку
- Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерським і оперативними службами
- Визначення бухгалтерських рахунків обліку активів і зобов'язань підприємства
- Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів
Облік торгової діяльності:
- Передача і прийом товарів на комісію
- Відображення роздрібних продажів
- Повернення товарів від покупців і постачальників
- Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг в оптовій торгівлі
- Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників
Облік виробничої діяльності:
- Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру
- Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення до виробничої собівартості
Облік грошових коштів і розрахунків:
- Облік еквайрингових операцій
- Облік операцій в іноземній валюті
- Виписка платіжних доручень і касових ордерів
- Облік руху готівкових та безготівкових грошових коштів
- Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів
Облік матеріальних цінностей:
- Кількісний облік і визначення собівартості запасів
- Облік необоротних активів
Кадровий облік і нарахування заробітної плати:
- Облік робочого часу
- Депонування
- Нарахування зарплати працівникам підприємства по окладу, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю вказати спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування
- Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників
- Вирахування регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій
Закриття періоду:
- Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських та аналітичних звітів
- Виконання заключних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів і т.п.
Податковий облік:
- Облік доходів і витрат платника єдиного податку
- Нарахування податкової амортизації необоротних активів
- Визначення сум першої події, нарахування податкових зобов'язань та податкового кредиту
- Виписка податкових накладних та додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів
Регламентована звітність:
- Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку
- Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт"
Доставка товару
1-4 дня
Варіанти поставки
Примітка:
При покупці програми надається ІТС ПРОФ на 3 місяці безкоштовно
Добавить комментарий
Наша компанія "АВ СОФТ" займається автоматизацією організацій, впровадженням облікових систем і торгового устаткування.
Підбір програм
Ми проаналізуємо і підберемо те програмне забезпечення, яке максимально автоматизує Ваш бізнес. Ефективність наших рішень допоможуть заощадити кошти та час Вашої компанії.
Розробка і доробка облікових систем
Наші програмісти, мають великий досвід в розробці будь-яких конфігурацій, а також виконують різні доопрацювання під Вашу конфігурацію. При цьому досвідчені фахівці супроводжують і підтримують наші доопрацювання.
Оновлення та обслуговування
Сертифіковані спеціалісти нашої компанії нададуть Вам професійну консультацію в програмах, і гарантовано нададуть своєчасне оновлення.
Уклавши договір (ІТС) з нами:
- Ви будете впевнені в звітності і легальності отриманих оновлень програмних продуктів
- Ми допоможемо Вам ефективніше працювати в програмах, використовуючи весь функціонал програми
- Безкоштовно налаштуємо завантаження платіжних доручень з "Клієнт банку"
- Налаштуємо відправку електронної звітності "Фредо"
- Встановимо Нашу розробку автоматичне резервування даних "Backup"
Електронна звітність
У нинішній час розробники подбали про зручність з здачею звітності в електронному вигляді, розробивши доповнення "Фредо", це доповнення дозволить Вам відправити необхідний звіт в одне натискання самостійно. А наші фахівці, оперативно налаштують дане доповнення в Вашу програму.
* Доповнення "Фредо" надається кожному користувачеві, який придбав облікову систему з 01.07.2013 року або продовжив підписку "ІТС ПРОФ