BAS Комплексне управління підприємством
Опис
Business automation software for іntegrated enterprise management - BAS Комплексне управління підприємством – комплексне рішення, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.
Автоматизує наступні види діяльності торгового та виробничого підприємства.
Можливості
Управління фінансами:
- Планування і облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів
- Облік кредитів, депозитів і позик
- Еквайринг (платіжні картки)
- Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря
- Маршрути узгодження заявок
- Інвентаризація кас і банківських рахунків
- Аналітична звітність по руху грошових коштів
Бюджетування:
- Настроюються види бюджетів і розширена аналітика
- Моделювання сценаріїв
- Підтримка декількох валют
- Табличні форми введення і коригування
- Економічний прогноз
- Аналіз досягнення планових показників
- Розширений фінансовий аналіз
Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства:
- Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
- Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння
- Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних
- Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності
- Різноманіття графічних форм аналітичних звітів
Регламентований облік в BAS КУП:
- Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку
- Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення
- Оперативний контроль формування проводок для довільного документа
- Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження
- Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:
- Робота з персональними даними співробітників
- Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
- Організація роботи зі штатним розкладом
- Робота з договорами підряду
- Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
- Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної і їх різновидів
- Використання показників ефективності діяльності організації і конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю
- Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
- Нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці і доходів в натуральній формі
- Проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
- Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
- Отримання уніфікованих звітних форм
- Вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань до фонду оплати праці
- Формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованої
Управління виробництвом в BAS КУП:
- Планування і забезпечення матеріалами виробничої програми місяця
- Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції
- Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів
- Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатний і бесполуфабрикатном методом
Управління витратами і розрахунок собівартості:
- Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві
- Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі
- Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах
- Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів
- Розрахунок фактичної собівартості випуску за період
- Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної за замовленням клієнта
- Надання даних про структуру собівартості випуску
Керування продажами:
- Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом
- Воронка продажів
- Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів
- Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами
- Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди
- Самообслуговування клієнтів
- Управління торговими представниками
- Моніторинг стану процесів продажів
- Імовірнісна оцінка прогнозу продажів
- Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік)
- Автоматичний контроль ліміту заборгованості
- Інвентаризація взаєморозрахунків
- Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів
- Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків
Управління закупівлями:
- Оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців
- Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок
- Підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на комісію
- Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
- Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах
- Наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
- Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (зрив якого клієнтського замовлення може статися через недопоставки товарів або матеріалів)
- Планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах
- Підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них
- Складання графіків поставок і графіків платежів
Управління складом і запасами:
- Складна ієрархічна структура складів
- Управління адресним складом
- Забезпечення і резервування потреб замовлень
- Визначення та забезпечення страхових запасів
- Облік багатооборотної тари
- Управління інвентаризацією товарів
- Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу
- Розрахунок прогнозованого попиту
- Товари на складах за термінами придатності
- Управління доставкою
- Товарний календар, та інше.
Доставка товару
1-4 дні
Варіанти поставки
Примітка:
При покупці програми надається ІТС ПРОФ на 3 місяці безкоштовно
Добавить комментарий
Наша компанія "АВ СОФТ" займається автоматизацією організацій, впровадженням облікових систем і торгового устаткування.
Підбір програм
Ми проаналізуємо і підберемо те програмне забезпечення, яке максимально автоматизує Ваш бізнес. Ефективність наших рішень допоможуть заощадити кошти та час Вашої компанії.
Розробка і доробка облікових систем
Наші програмісти, мають великий досвід в розробці будь-яких конфігурацій, а також виконують різні доопрацювання під Вашу конфігурацію. При цьому досвідчені фахівці супроводжують і підтримують наші доопрацювання.
Оновлення та обслуговування
Сертифіковані спеціалісти нашої компанії нададуть Вам професійну консультацію в програмах, і гарантовано нададуть своєчасне оновлення.
Уклавши договір (ІТС) з нами:
- Ви будете впевнені в звітності і легальності отриманих оновлень програмних продуктів
- Ми допоможемо Вам ефективніше працювати в програмах, використовуючи весь функціонал програми
- Безкоштовно налаштуємо завантаження платіжних доручень з "Клієнт банку"
- Налаштуємо відправку електронної звітності "Фредо"
- Встановимо Нашу розробку автоматичне резервування даних "Backup"
Електронна звітність
У нинішній час розробники подбали про зручність з здачею звітності в електронному вигляді, розробивши доповнення "Фредо", це доповнення дозволить Вам відправити необхідний звіт в одне натискання самостійно. А наші фахівці, оперативно налаштують дане доповнення в Вашу програму.
* Доповнення "Фредо" надається кожному користувачеві, який придбав облікову систему з 01.07.2013 року або продовжив підписку "ІТС ПРОФ