вход / регистрация

Вход

 

Регистрация

 
logo-ks (067) 520-04-91
logo-mts (066) 470-52-24
 
В Вашей корзине  0 товаров

Бухгалтерія для будівельної організації

stroitel
8400 грн.
Коробки системы учета: Tooltip

Описание

Продукт Підприємство 8. Бухгалтерія для будівельної організації розроблений на базі типового рішення Бухгалтерія 8 для України" і підтримує повний функціонал конфігурації і всі переваги технологічної платформи "Підприємство 8".

Опис

  • Формування пайової вкладу у замовника будівництва (який може бути в якості генерального інвестора; співінвестора, що використовує як власні, так і позикові кошти) як грошовими, так і негрошовими засобами
  • Формування частки адміністрації, як з виплатою (передачею) частки, так і з перенесенням частки на інші об'єкти будівництва і передачею адміністрації ТМЦ за її частку по об'єкту будівництва
  • Розрахунки за договорами поступки права вимоги
  • Оприбуткування СМР і витрат підрядників, компенсовані понад кошторисної вартості
  • Приймання інвестором закінченого будівництвом об'єкта
  • Оформлення послуг замовника в складі капітальних вкладень об'єктів будівництва
  • Планування і аналіз капітальних вкладень
  • Облік будівельно-монтажних робіт в розрізі об'єктів будівництва, виконаних власними силами і силами сторонніх підрядних організацій, в складі собівартості будівельних робіт і в складі виручки при реалізації СМР
  • Облік незавершеного виробництва за статтями витрат з відображенням етапів виконання будівельних контрактів
  • Облік прийнятих від субпідрядника робіт по об'єктах з можливістю використання прийнятих актів при передачі робіт замовнику і відображення реалізації замовнику послуг генпідрядника з можливістю розрахунку їх обсягу як по відсотку від будівельно-монтажних робіт, та к і прямими сумами
  • Галузевий облік виробничих запасів: складський облік матеріалів по матеріально-відповідальним особам, облік спецодягу, спецоснастки, інвентарю та обладнання, Автоматизоване формування галузевих уніфікованих форм з обліку спецодягу та інвентарю
  • Облік взаєморозрахунків з постачальниками, субпідрядниками, покупцями і замовниками з висновком універсальних Актів звірки. Формування звітів з аналізом оплати замовником і аналізом розрахунків з субпідрядником
  • Внутрішньогосподарські розрахунки за рахунком №683 з урахуванням: поточних операцій, операцій щодо наділення відокремлених підрозділів виділеним майном, заборгованостей (авансів) за стороннім контрагентам. Формування актів звірки по філіях з детальною аналітикою стану внутрішньогосподарських розрахунків та звіту за станом взаєморозрахунків з філіями

Програмний продукт має свої відмінні риси

Наявність механізму реалізації інвестиційного проекту з будівництва об'єкта за рахунок власних, позикових коштів або пайових коштів інвесторів.

Наявність механізму організації часткового будівництва як із залученням спеціалізованого замовника; так і без залучення спеціалізованого замовника, в тому числі самостійно виконуючи функції замовника і генерального підрядника; без залучення третіх осіб.
Ведення обліку довгострокових інвестицій, як за фактичними витратами, так і обліку зроблених капітальних вкладень за договірною вартістю.
Передача робіт після закінчення будівництва.
Розрахунки за договорами поступки права вимоги.

Доставка товара 1-4 дня
Варианты поставки
Примечание: При покупке программы предоставляется ИТС ПРОФ на 3 месяца бесплатно
 
Наша компанія "АВ СОФТ" займається автоматизацією організацій, впровадженням облікових систем і торгового устаткування. 
Підбір програм
Ми проаналізуємо і підберемо те програмне забезпечення, яке максимально автоматизує Ваш бізнес. Ефективність наших рішень допоможуть заощадити кошти та час Вашої компанії. 
 
Розробка і доробка облікових систем
Наші програмісти, мають великий досвід в розробці будь-яких конфігурацій, а також виконують різні доопрацювання під Вашу конфігурацію. При цьому досвідчені фахівці супроводжують і підтримують наші доопрацювання. 
 
Оновлення та обслуговування
Сертифіковані спеціалісти нашої компанії нададуть Вам професійну консультацію в програмах, і гарантовано нададуть своєчасне оновлення.
 
Уклавши договір (ІТС) з нами:
  • Ви будете впевнені в звітності і легальності отриманих оновлень програмних продуктів
  • Ми допоможемо Вам ефективніше працювати в програмах, використовуючи весь функціонал програми
  • Безкоштовно налаштуємо завантаження платіжних доручень з "Клієнт банку"
  • Налаштуємо відправку електронної звітності "Фредо"
  • Встановимо Нашу розробку автоматичне резервування даних "Backup"
Електронна звітність 
У нинішній час розробники подбали про зручність з здачею звітності в електронному вигляді, розробивши доповнення "Фредо", це доповнення дозволить Вам відправити необхідний звіт в одне натискання самостійно. А наші фахівці, оперативно налаштують дане доповнення в Вашу програму.
*  Доповнення "Фредо" надається кожному користувачеві, який придбав облікову систему з 01.07.2013 року або продовжив підписку "ІТС ПРОФ