вход / регистрация

Вход

 

Регистрация

 
logo-ks (067) 520-04-91
logo-mts (066) 470-52-24
 
В Вашей корзине  0 товаров

BAS Бухгалтерія для України. Базова версія

bu 83 baza1
6000
Опис

BAS - Бухгалтерія 8 для України Базова- це готове рішення для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності:

  • Оптову і роздрібну торгівлю
  • Комісійну торгівлю
  • Надання послуг
  • Виробництво та ін.

Також, завдяки підтримці різних систем оподаткування, за допомогою «Бухгалтерія 8 для України» вести облік можуть і приватні підприємці, які використовують спрощену або загальну систему оподаткування.

Важливо звернути увагу на те, що «Бухгалтерія 8 для України» повністю відповідає всім законодавчим вимогам України по веденню бухгалтерського та податкового обліку.

Можливості

Склад комплекту антикризових звітів

У комплект антикризових звітів «Бухгалтерія 8 для України» (доступний в "Панелі функцій", закладка "Центр антикризового управління") включені наступні форми:

Розділ «Загальні показники»

  • Звіт «Продажі» відображає виручку по підприємству в цілому і в розрізі номенклатурних груп. Інформація подається у вигляді діаграми, яка супроводжується таблицею з відповідними числовими показниками.
  • Звіт «Доходи і витрати» показує, наскільки була ефективною основна діяльність компанії в той чи інший відрізок часу
  • Звіт «Оборотні кошти» відображає структуру оборотних коштів підприємства на початок і на кінець обраного періоду в табличному вигляді


Розділ «Кошти»

  • Звіт «Залишки коштів» - для відстеження факту наявності грошових коштів на обрану дату
  • Звіт "Надходження і витрата коштів" - діаграма, яка наочно представляє співвідношення статей надходження грошових коштів і статей їх витрачання за обраними інтервалах часу, наприклад, по днях

Розділ «Розрахунки з покупцями»

  • Звіт «Заборгованість покупців» дає загальне уявлення про суми і динаміці збільшення / зменшення заборгованості: з деталізацією за обраними інтервалах часу, без деталізації по контрагентам-дебіторам. У звіт включаються тільки суми дебіторської заборгованості за основними видами діяльності підприємства
  • Звіт «Зміна заборгованості покупців» в табличній формі показує картину виникнення і погашення заборгованості покупців за обраний період з деталізацією рухів по кожному з покупців
  • Звіт «Заборгованість покупців за термінами боргу» в табличному вигляді представляє дані про зміну заборгованості (збільшення / погашення боргу) покупців за обраний періодЗвіт «Прострочена заборгованість» показує в табличному вигляді зміни простроченої заборгованості в розрізі контрагентів на поточну дату, дату початку кварталу і на початок року, а також її зміна.


Розділ «Розрахунки з постачальниками»

  • Звіт «Заборгованість постачальникам» дає загальну картину (як у вигляді діаграми, так і у вигляді таблиці) про залишки і динаміці заборгованості з вибраною періодичністю
  • Звіт «Зміна заборгованості постачальникам» деталізує зміни кредиторської заборгованості по кожному постачальнику


Загальні можливості комплекту звітів

  • Загальною для всіх звітів є можливість довільного вибору періоду, а для ряду звітів - і тимчасової деталізації (день, тиждень, декада, місяць, квартал, півріччя, рік)
  • Велика частина звітів являє собою наочні діаграми, супроводжувані таблицею з відповідними числовими показниками. Розшифровка окремих показників звіту не передбачено. При необхідності показники звітів можна буде деталізувати за допомогою стандартних бухгалтерських звітів.

Зведення показників

  • При вході в розділ «Центр антикризового управління» користувач відразу бачить зведення всіх оперативних даних по підприємству, яка включає: дані по залишкам і надходження коштів, продажу, оборотних коштів, заборгованостях покупців, в тому числі простроченої. Дані представляються на момент формування звіту, також відбивається динаміка змін (у відсотках) з початку місяця.

Обмеження базової версії

Базова версія «Бухгалтерія 8 для України» має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ:

  • Не підтримується ведення бухгалтерського та податкового обліку господарської діяльності декількох організацій в одній інформаційній базі
  • Одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
  • Не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
  • Не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
  • Не підтримується робота розподілених інформаційних баз
  • Не підтримується СОМ-з'єднання і Automation - сервер.

Порівняння версій

 

БУХГАЛТЕРіЯ

7.7

БАЗОВА

 8

БАЗОВА

8

ПРОФ

Готове рішення для ведення бухгалтерського і податкового обліку bul yes bul yes bul yes
Підготовка бухгалтерської і податкової звітності bul yes bul yes bul yes
Окремий план рахунків податкового обліку bul yes bul yes
Ведення партіоного обліку bul yes bul yes
Налаштування рахунків обліку матеріально-виробничих запасів і розрахунків з контрагентами bul yes bul yes
Податковий облік: ССО і ЕНВД bul yes bul yes
Облік по декількох організаціях в окремих інформаційних базах bul yes bul yes bul yes
Облік по декількох організаціях в єдиній інформаційній базі bul yes
Можливість зміни (конфігурації) прикладного рішення bul yes
Розрахований на багато користувачів режим роботи, в тому числі підтримка клієнт-серверного варіанту роботи bul yes
Робота територіально розподілених інформаційних баз bul yes
Підтримка COM-з'єднання і Automation-сервера bul yes

 

 

Доставка товару 1-4 дні
 
Наша компанія "АВ СОФТ" займається автоматизацією організацій, впровадженням облікових систем і торгового устаткування. 
Підбір програм
Ми проаналізуємо і підберемо те програмне забезпечення, яке максимально автоматизує Ваш бізнес. Ефективність наших рішень допоможуть заощадити кошти та час Вашої компанії. 
 
Розробка і доробка облікових систем
Наші програмісти, мають великий досвід в розробці будь-яких конфігурацій, а також виконують різні доопрацювання під Вашу конфігурацію. При цьому досвідчені фахівці супроводжують і підтримують наші доопрацювання. 
 
Оновлення та обслуговування
Сертифіковані спеціалісти нашої компанії нададуть Вам професійну консультацію в програмах, і гарантовано нададуть своєчасне оновлення.
 
Уклавши договір (ІТС) з нами:
  • Ви будете впевнені в звітності і легальності отриманих оновлень програмних продуктів
  • Ми допоможемо Вам ефективніше працювати в програмах, використовуючи весь функціонал програми
  • Безкоштовно налаштуємо завантаження платіжних доручень з "Клієнт банку"
  • Налаштуємо відправку електронної звітності "Фредо"
  • Встановимо Нашу розробку автоматичне резервування даних "Backup"
Електронна звітність 
У нинішній час розробники подбали про зручність з здачею звітності в електронному вигляді, розробивши доповнення "Фредо", це доповнення дозволить Вам відправити необхідний звіт в одне натискання самостійно. А наші фахівці, оперативно налаштують дане доповнення в Вашу програму.
*  Доповнення "Фредо" надається кожному користувачеві, який придбав облікову систему з 01.07.2013 року або продовжив підписку "ІТС ПРОФ