вход / регистрация

Вход

 

Регистрация

 
logo-ks (067) 520-04-91
logo-mts (066) 470-52-24
 
В Вашей корзине  0 товаров

Аптека для України

18
8190
Опис

Галузеве рішення «Підприємство 8. Аптека для України» призначений для автоматизації торговельної діяльності аптечних точок продажів. Дане рішення зацікавить як власників великих аптечних мереж, так і власників невеликих аптек. Програмний продукт розроблений з урахуванням специфіки торгівлі лікарськими засобами та товарами медичного призначення.
«Підприємство 8. Аптека для України» - це розширена версія програми Роздріб.
Розширений функціонал програми це: робота зі аптечним асортиментом (ліки кошти, медичні товари) і бізнес-процеси аптеки (серійний облік ліків, контроль фальсифікату, терміну придатності, контроль правил ціноутворення та ін.).
В програмі можливі варіанти роботи одиночної аптеки і мережі аптек.

  • Оформлення приходу ліків від постачальника на склади аптек, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі
  • Переміщення ліків між аптеками, внутрішніми складами аптек, аптеками і складами підприємства, в т.ч. в двохфазовому (ордерному) режимі
  • Повернення товарів від покупця (передбачений механізм автоматичного створення необхідних документів при поверненні «Не День в День» в режимі РМК)
  • Документ інвентаризації ліків ( «Інвентаризація товарів», «Списання товарів», «Оприбуткування товарів»)
  • Оформлення прибуткових і видаткових касових ордерів безпосередньо в аптеках
  • Документ переміщення грошових коштів між аптеками, внутрішніми касами аптек, аптеками і касами підприємства
  • Оформлення чека продажу, і по закінченню зміни зведеного звіту по ККМ, з урахуванням повернень за зміну
  • Робота з еквайринговими системами, облік оплати товарів по платіжних картах, облік договорів еквайрингу й умови повернення / неповернення торгівельної поступки еквайрером при поверненні товарів
  • Можливість застосування процентних знижок по дисконтних картах (накопичувальні знижки), знижок з поділом по аптекам, знижок контрагентам, знижок на суму чека, знижок за часом дії, по кількості товару, по виду оплати
  • Сумісність з торговим обладнанням: фіскальний реєстратор, термінал збору даних, сканер штрих-коду, ваги, дисплей покупця, платіжний термінал, рідер магнітних карт
Доставка товару 1-4 дня
Варіанти поставки
Примітка: При покупке программы предоставляется ИТС ПРОФ на 3 месяца бесплатно
 
Наша компанія "АВ СОФТ" займається автоматизацією організацій, впровадженням облікових систем і торгового устаткування. 
Підбір програм
Ми проаналізуємо і підберемо те програмне забезпечення, яке максимально автоматизує Ваш бізнес. Ефективність наших рішень допоможуть заощадити кошти та час Вашої компанії. 
 
Розробка і доробка облікових систем
Наші програмісти, мають великий досвід в розробці будь-яких конфігурацій, а також виконують різні доопрацювання під Вашу конфігурацію. При цьому досвідчені фахівці супроводжують і підтримують наші доопрацювання. 
 
Оновлення та обслуговування
Сертифіковані спеціалісти нашої компанії нададуть Вам професійну консультацію в програмах, і гарантовано нададуть своєчасне оновлення.
 
Уклавши договір (ІТС) з нами:
  • Ви будете впевнені в звітності і легальності отриманих оновлень програмних продуктів
  • Ми допоможемо Вам ефективніше працювати в програмах, використовуючи весь функціонал програми
  • Безкоштовно налаштуємо завантаження платіжних доручень з "Клієнт банку"
  • Налаштуємо відправку електронної звітності "Фредо"
  • Встановимо Нашу розробку автоматичне резервування даних "Backup"
Електронна звітність 
У нинішній час розробники подбали про зручність з здачею звітності в електронному вигляді, розробивши доповнення "Фредо", це доповнення дозволить Вам відправити необхідний звіт в одне натискання самостійно. А наші фахівці, оперативно налаштують дане доповнення в Вашу програму.
*  Доповнення "Фредо" надається кожному користувачеві, який придбав облікову систему з 01.07.2013 року або продовжив підписку "ІТС ПРОФ